donderdag 21 juni 2012

Dag 57 - Communiceren is beter dan Zwijgen


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn agreement niet ten volle te gebruiken uit angst voor conflicten en ruzie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet te spreken wanneert ik iets zie, zelfs wanneer ik niet zeker ben – in plaats van mezelf te onderdrukken,  waardoor ik niets geef om de andere als mezelf en dus niets geef om mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd niet inzien dat als ik de andere niet ondersteun als mezelf ik dan niets geef om mezelf en dat ik hierin meedogenloos en recht vooruit moet zijn

Ik sta een en gelijk als de andere in mijn agreement en laat mezelf toe de andere te ondersteunen zoals ik zelf ondersteund wil worden in zelf-oprechtheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf hierin onderdrukken en terughouden uit angst om fouten te maken

Ik engageer mij ertoe wanneert ik iets zie dat niet gestroomlijnd is met eenheid en gelijkheid en wat best is voor iedereen, dit meteen aan te geven zodat het op de tafel ligt en zodat er naar gekeken kan worden

Ik engageer mij ertoe wanneer ik iets zie, te ademen hier en alles hier te plaatsen als mezelf, de andere hier te plaatsen als mezelf, en dan te spreken wat ik zie, zodat het op de tafel komt en er naar gekeken kan worden

Ik engageer mij ertoe de andere praktisch te ondersteunen als mezelf en daarin mezelf te ondersteunen in de realisatie dat alles een en gelijk is als mezelf als leven hier

Ik sta mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf te bestaan in en als de focus op mijn eigen mind – hetgeen in zichzelf reeds mindcontrol is – en in plaats daarvan te ademen in en als alles wat hier is en mezelf als mijn wereld op te merken als een en gelijk als mezelf

Ik enageer mij ertoe alle vormen van zelf-obsessie te stopen met zelf-vergeving, schrijven en ademen en mezelf toe te laten mezelf te zien in en als mijn fysieke omgeving als de reflectie van wie en wat ik werkelijk ben als wat ik mezelf heb toegelaten te worden – om van daaruit mezelf te ondersteunen in het zien waar ik nog niet een en gelijk ben met mezelf en waar ik nog geen verantwoordelijkheid heb genomen voor mezelf

Ik engageer mij ertoe te ademen hier en leeg te zijn als stile, door hier te zijn in elke adem – zodat ik mezelf kan zien als deze wereld als wat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te worden - zodat ik voor alle delen van mezelf meedogenloos verantwoordelijkheid kan nemen als mezelf totdat alles hier is een en gelijk als leven en er nooit meer misbruik wordt toegelaten 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten