woensdag 6 juni 2012

Dag 48 - Mij Verbergen achter Persoonlijkheid


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij ervoor schamen dat ik een pizza van een bepaald merk eet – en de naam van het merk op zo’n manier uitspreken dat het duidezlijk zal zijn dat ik er zelf niet in geloof 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om te worden belachelijk gemaakt
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet ademen en geoown zeggen wat het is zonder te oordelen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inferieur stellen aan de groep – door mij naar hun verwachtingspatroon te willen schikken en omdat ik niet wil gezien worden als iemand die gezond eet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om geëttiketeerd te worden als iemland die gezond probeert te eten en biologisch

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toegeven aan ego in plaats van meteen over mezelf oordelen omdat ik door de persoon die het mij vroeg 'leuk gevonden wil worden'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd willen dat ‘deze persoon mij graag heeft’ in plaats van mij te realiseren dat dit separatie is en dat ik probeer mezelf te bedriegen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf te schikken naar een andere als ‘pleasing’ – in plaats van simpelweg te spreken in zelf-oprechtheid zonder angst

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet eren maar in plaats daarvan persoonlijkheid eren - en daarmee de illusie als dit systeem eren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerdte handelen als persoonlijkheid  -in plaats van mezelf te stoppen hier in adem en te zeggen neen ik ben hier ik spreek ik stuur mijzelf

Ik push mezelf om te staan en gebruik elk moment als kans om te staan in eenheid en gelijkheid in zelf-oprechtheid en te doen wat het beste is voor iedereen als datgeen wat vrijheid zal geven aan iedereen. 

Ik laat mezelf niet toe en aanvaard niet van mezelf om mezelf te beperken – en in plaats daarvan laat ik mezelf toe en ondersteun ik mezelf met het stappen uit de aanvaarde patronen van wat het is om een man te zijn 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegerlaten en geaccepteerd mijn gedrag aanpassen omdat ik ‘naast een vrouw zit’. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf in mijn communicaties definieren als een man

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd handelen en spreken  als ‘een man’ – in plaats van te handelen en te spreken als mijn fysiele lichaam hier als leven

Ik laat mezelf niet toe en accepteer niet van mezelf om mij te beperken in en als de definitie en interactie en gedrag van ‘een man’ – ik engageer mij ertoe mezelf te pushen in het uitdrukken van mezelf hier in adem in en als mijn fysieke lichaam en niet meer te handelen op de manier die van mij verwacht wordt van mijn omgeving – hetgeen in feite puur de verwachting van mijn eigen mind is als angst om te veranderen

Ik engageer mij ertoe te spreken over schaamte en niet mij te verbergen achter persoonlijklheid maar veran,twoordelijkheid te nemen voor mijn keuzes en datgeen waar ik voor sta

Ik engageer mij ertoe mijzelf kwetsbaar op te stellen in dat ik geen schermen meer gebruik uit angst – maar puur mezelf uitdruk in gezond verstand wanneer de situatie dit toelaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten