vrijdag 8 juni 2012

Dag 50 - Macht weggeven aan de Mind


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf vastzetten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb tioegelaten en geaccepteerd in en als mlezelf vastlopen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf vastrijden in en als de mind als een obsessie als gedachtenpatroon

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat er een groot peobleem is in mezelf en dat ik moet vidnen waar het over gaat

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepterd mijn aandachtw eggeven aan obsessie en daardoor geen aandacht hebben voor mijn praktische realiuteiot en GEZOND VERTSTAND

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn focus verliezen en mezelf verliezen in interne angsten en onzekerheden – dit is onaanvaardbaar

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd onzekerheid creëren door mezelf niet consitent toe te passen en mezelf niet consuistent te ondersteunen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn macht weggeven aan de mind

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten mezelf niet sturen in elk moment in de helderheid van wat best voor iedereen is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een dag voorbij laten gaan waarin ik niet tot het uiterste gegaan ben – dit is onaanvaardbaar

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn werk af te maken en dan de boeken toe te doen alsof daarmee mijn vernatwoordelijkehdi erop zit

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd lui zijn

Ik evrgeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf geen duideklijke doelen stellen van wat ik wil gedaan hebben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand hebben tegenover mijn verantwoordelijkehdi met de groep

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet willen meedoen met de groep maar mijn eigen ding willen doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccxepteerd denken en gelovzen dat ik het beter weet en slimmer ben – in plaats van mezelf te realiseren dat ik alleen letterlijk nergens ben en allicht ‘verloren loop’ en dat ik momenteel een groep nodig heb om in eenheid en gelijkheid lee te lopen in collectieve verantwoordelijkheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geacepteerd regels creëren waarin ik mezelf opdraag wat zelfverantwoordelijkheid is – in plaats van mij te realiseren dat zelf-vernatwoordelijkheid in elk moment gezien moet worden in gezond verstand en zelf-oprechtheid

Ik vergeef mezemf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf verliezen in de act van de herhaling in plaats van mezelf te blijven sturen met een scherpe focus op wat hier is 

Ik engageer mij ertoe, wanneer een mindfuck eraan komt – mezelf te stoppen en ademen en mij realiseren: mijn macht om mijzelf te sturen is hier – ik stuur mezelf

Ik engageer mijzelf om in elke adem te kijken naar wat hier is en dan in zelfoprechtheid een keuze te maken over wie ik ben en wat ik anvaard en niet aanvaard gebaseerd op wat het beste is voor iedereen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten