vrijdag 1 maart 2013

Dag 252 - Controlefreak - Dag 9

Fysieke Dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toen de ander de leidng nam mezelf fysiek ongemakkelijk beginnen voelen als irritatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toen F de leiding nam, mezelf op te spannen in irritatie in de overtuiging dat de ander mij iets aandoet - ipv mezelf te ontspannen hier in adem en mij te realiseren dat ik bezig ben de ander de schuld te geven ipv zelf-verantwoordelijkheid te nemen.

Fysieke commitment: Ik engageer mezelf ertoe om wanneer een ander de leiding neemt - de ander ook effectief de ruimte te geven om zelf beslissingen te nemen, ipv te willen interfereren owv eigengerechtigheid en ego.

Ik engageer mezelf ertoe om één en gelijk met de ander te stappen in nederigheid.

Gratis cursus zelf-introspectie en zelf-verandering: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten