zaterdag 2 maart 2013

Dag 255 - Een zwart schaap is nuttig - Deel 2


Reward:

Ik engageer mijzelf ertoe om door middel van mijn studies mijzelf vertrouwd te maken met de ins en outs van het systeem zodat ik het systeem kan navigeren - en tenslotte veranderingen voorstellen en implementeren die best zijn voor iedereen. 

Ik engageer mijzelf ertoe te onderzoeken waar ik mijn leven en waar in mijzelf ik 'omstandigheden' aanvaard als de reden waarom ik mezelf niet ten volle kan geven en waarom k niet ten volle beschikbaar ben voor wat best is voor iedereen - en daar onmiddellijk de nodige zelf-vergeving te spreken/schrijven en onmiddellijk een praktisch script te integreren als de weg voorwaarts. 

Ik engageer mezelf ertoe om de beperkingen voor mijzelf bloot te leggen die ik gecreëerd heb in mijzelf en mijn fysieke wereld als de reden waarom ik hoegenaamd niet kan doen wat ik zou willen en waarom ik hoegenaamd een slaaf ben van dit systeem. 

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als een opportuniteit zich voordoet, te ademen en hier te zijn en werkelijk diep te kijken in het moment om te zien wat er allemaal mogelijk is.

Ik engageer mijzelf ertoe om manieren te vinden die mijn efficiëntie verhogen in het systeem.

Ik engageer mijzelf ertoe om manieren voor te stellen die ook de efficiëntie van anderen als mezelf verhogen in het systeem zodat er een nieuwe basis gelegd kan worden voor wat er mogelijk is als een nieuw systeem. 

Ik engageer mezelf ertoe om te stappen als voorbeeld van zelf-verandering en zelf-verantwoordelijkheid en niet minder van mezelf te aanvaarden dan wat best is voor iedereen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten