zaterdag 16 maart 2013

Dag 265 - Geobsedeerd met het werk - Deel 1

Probleem:

Wanneer ik thuiskom blijf ik vaak gedachten hebben aan mijn werk en replay ik conversaties die ik gehad heb op het werk - als een vorm van niet willen/-kunnen loslaten als obsessie.

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik thuis ben mijzelf nog volledig identificeren met de job en herinneringen blijven herhalen als een indicatie dat ik niet thuis wil zijn, maar liever op het werk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf verbergen in de realiteit/illusie van het 'werk' zodat ik geen verantwoordelijkheid moet nemen voor mezelf en de wereld die ik creëer in zijn totaliteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd routine verbinden met 'verveling' en daarom 'teruggaan' naar het werk waar volgens de mind meer opwinding als energie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een afhankelijkheid creëren van energie als opwinding, waarbij ik een positieve ervaring heb op het werk en wanneer ik thuiskom heb ik enkel nog mezelf en is er niets om mezelf mee af te leiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het werk opzettelijk gebruiken om mezelf  af te leiden - ipv het te gebruiken als opportuniteit gelijk te staan met anderen en discipline te stappen in elk moment van adem.

http://lite.desteniiprocess.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten