dinsdag 12 maart 2013

Dag 262 - Ik weet het beter!!! - Deel 2

Oplossing (vervolg) : 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd enerzijds een patroon hebben waarin ik aandacht zoek bij anderen, en tegelijkertijd wanneer anderen mij iets vertellen, gewoon niet te luisteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd enkel bekommert te zijn om mijn eigen realiteit als ego en daarbuiten niets te horen of zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken dat het moeilijk is om naar een ander te luisteren als ik er geen onmiddellijk belang bij heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf te programmeren om enkel te luisteren als ik er onmiddellijk belang uit kan halen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik geen onmiddellijk belang zie, gewoon de knop om te draaien en erop te vertrouwen dat ik de persoon later opnieuw kan lastigvallen  - wanneer er voor mij wel een onmiddellijk belang is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd enkel in staat te zijn om te luisteren met de mind als eigenbelang, ipv hier te zijn in adem en te luisteren als fysiek lichaam als expressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet hier te zijn wanneer anderen mij iets vertellen, en dit patroon als kind gecreëerd te hebben omdat ik geloof dat mijn ouders er toch altijd voor me zijn en dus is het voor mij niet nodig om werkelijk verantwoordelijkheid te nemen voor mijn wereld door te luisteren naar wat mensen in mijn omgeving zeggen/vertellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in hoop dat een ander steeds daar zal zijn als vangnet zodat ik nooit absolute verantwoordelijkheid moet nemen voor mijn wereld en het initiatief nooit volledig bij mij ligt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn voor verantwoordelijkheid en daarom niet te luisteren als default wanneer anderen mij iets vertellen.

Wordt vervolgd...

Het begin: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten