maandag 11 maart 2013

Dag 259 - Blijf van mijn portefeuille - Deel 2


Reward: 

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als F mijn portefeuille aanraakt, dit niet meer te maken wan wat het is en gewoon hier te zijn en te ademen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als een ander mijn zaken in een andere volgorde steekt hierover te panikeren ipv met gezond verstand te zien dat de nieuwe rangschikking beter was.

Ik engageer mezelf ertoe gezond verstand te gebruiken aangaande de voorwarepen die ik gebruik en hun staat ipv mij te baseren op angst

Ik engageer mezelf ertoe om een en gelijk te staan met de portefeuille – en dit te zien als onderdeel van mezelf ipv als iets dat meer is dan mezelf.

Ik engageer mezelf ertoe een en gelijk te staan met wat de portefeuille vertegenwoordigd als de instellingen van het systeem.

Ik engageer mezelf ertoe mijn angst te stoppen tov de instellingen van het systeem als wat ze mij zouden kunnen aandoen en wat er met mij zou gebeuren als ze zich tegen mij zouden keren.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf te aanvaarden ipv mezelf te definiëren ahv mijn sleutels tot het systeem.

Ik engageer mezelf ertoe om deze sleutels te gebruiken als een en gelijk als mezelf, maar hiervan niet méér te maken dan wie ik ben.

Ik engageer mezelf ertoe om het systeem te veranderen naar een realiteit waarin geld gecreëerd wordt ter ondersteuning van Leven als wat best is voor iedereen ipv een middel tot slavernij te zijn.

Ik engageer mezelf ertoe om in situaties waarin F mijnportefeuille aanraakt of gelijkaardig, mezelf ervan bewust te zijn dat ik mezelf geprogrammeerd heb naar het evenbeeld van de ouder, en ik de keuze heb om hier niet in te participeren.

Ik engageer mezelf ertoe om de opwinding omtrent geld te stoppen in mezelf door te ademen en mezelf te vertragen in mijn interacties.

Ik engageer mezelf ertoe geld als een en gelijk te plaatsen als mezelf en te gebruiken als een ondersteuning ipv als een middel om een slaaf van te zijn.

Ik engageer mezelf ertoe om stap voor stap mezelf gelijk te stellen met het systeem, en geen enkel deel van mezelf als het systeem hierin buiten beschouwing laten

Ik engageer mezelf ertoe om het geld systeem bloot te leggen en te tonen hoe het functioneert  om dan te tonen hoe de oplossing eruit ziet en wat ervoor nodig is van elkeen om dit te realiseren.

Stap voor stap: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten