maandag 11 maart 2013

Dag 258 - Blijf van mijn portefeuille !!!

Probleem:

Ik had aan F gezegd dat ik mogelijks een nieuwe portefeuille nodig heb omdat mijn huidig model in somme aspecten versleten is. Toen ze de portefeuille inspecteerde, kwamen bijna automatisch de woorden van mijn vader op "Blijf van mijn portefeuille!!!"

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een angst als ongemak in mij voelen toen F de portefeuille begin te inspecteren, en vooral toen ze de kaarten van plaats wilde veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat deze reactie gepreprogrammeerd pkwam en dus van de mind kwam ipv mezelf te stoppen in adem en mezelf te sturen in gelijkheid met de ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een gedachte te hebben van ik die mijn zaken niet meer terugvind in mijn portefeuille als een algemeen angstbeeld van dingen die verloren gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een angstbeeld volgen ipv gezond verstand te gebruiken aangaande de staat van de portefeuille.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een angst van verlies verbinden met een portefeuille en alles wat daarmee te maken heeft - omdat het mij zo is aangeleerd een angst te hebben mbt het verlies van portefeuilles en alles wat daarmee betrekking heeft.

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de portefeuille meer te maken dan mezelf - iupv een en gelijk te staan met deze stukken van het systeem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd miojn 'leven' vereenzelvigen met de portefeuille omdat al mijn sleutels tot 'het systeem' zich daarin bevinden - en zonder deze sleutels ben ik niets of niemand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in het verleden geoordeeld hebben over mijn vader toen hij kwaad werd omdat ik een portefeuille aanraakte als kind - vipv een en gelijk te staan met de situatie en inzien dat we momenteel slaven zijn in een systeem waarin we minder waard zijn dan een bankkaart in een portefeuille.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te spreken als mijn vader in energie als angst - ipv mezelf te vertragen in adem en het programma aan het werk te zien.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd aanvaarden dat leven minder is dan een bankkaart - en hiernaar handelen door opgewonden te geraken mbt de portefeuille..

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de slavernij van geld aanvaarden dmv deze reactie.

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het systeem nog steeds te zien als 'meer' dan mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het geld en het banksysteem te zien als God - ipv te zien dat het gewoon een corporation is gebaseerd op bedrog om zoveel mogelijk winst te maken gehuld in slimme legale tremen om het allemaal geloofwaardig te maken - dat het banksysteem maw een persoonlijkheid is van het systeem gebaseerd op zelf-onoprechtheid en eigenbelang en dus geen geldigheid heeft van bestaan.

Doe de gratis cursus: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten