zaterdag 16 maart 2013

Dag 267 - Geobsedeerd met het werk - Deel 3

Oplossing (vervolg):

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het patroon kopiëren van de vader, om wanneer ik thuis kom van het werk, mezelf te verliezen in gedachten aangaande het werk, die niets te maken hebben met de context hier en nu.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het werk te zien als 'meer dan' en meer interessant omdat er 'veel geld' gemoeid is en dus geeft mij dat 'waarde' - ipv mezelf te waarderen als eenheid en gelijkheid en verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf als deze wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf een excuus creëren om afwezig te zijn, zodat ik geen verantwoordelijkheid moet nemen voor mijn wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd opgeven tov het systeem en geloven dat vechten om geld he beste is wat ik kan doen, ipv mezelf toe te leggen op mijn commitment en gedaan te krijgen waarmee ik ben begonnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand hebben tov het hier zijn en te ademen omdat ik denk dat wat ik doe niet snel genoeg gaat, dus ga ik liever weg in de mind en herhaal ik scenes die ik meegemaakt heb op het werk om mezelf af te leiden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ongeduldig zijn wanneer ik thuis kom en willen dat alles snel gaat en geen moment willen investeren in wat gedaan moet worden omdat ik dit definieer als saai - ipv mezelf te stoppen in adem, mij te realiseren dat dit een vorm van bezetenheid is en adem per adem mezelf te sturen in mijn dagelijkse routines.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf definieren ahv de 'werkpersoon' ipv hier te zijn in adem en mezelf te zien als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd op het werk mezelf te willen identificeren ahv de projecten en te willen geloven dat ik 'belangrijk' ben ipv mij te realiseren dat elkeen vervangbaar is en slechts een pion in een machine.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf betekenis willen geven in de werk-context ipv in elk moment hier te zijn en te ademen en mezelf te sturen ahv principes die best zijn voor iedereen en die een resultaat crëeren dat 100% best is voor iedereen en waarvan de uitkomst zeker is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd 'slap' te worden in mijn applicatie en excuses gebruiken waarom ik niet mee kan of weinig tijd heb, ipv gewoon te ademen , mijn gedachten te stoppen en te doen wat gedaan moet worden om om stap voor stap een wereld te creëren die best is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd op te geven door mijn focus op te geven van in elke dag doelgericht te werken en mijn inspanning te meten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand de bovenhand te laten nemen, ipv alles wat er afgesproken is bij te houden en ervoor te zorgen dat elk punt een richting krijgt en niet blijft liggen.

http://lite.desteniiprocess.com

1 opmerking: