maandag 25 maart 2013

Dag 275 - Eigenwaarde - Deel 3

Rewaarde:

Ik engageer mezelf ertoe om verantwoordelijkheid te nemen voor het punt van waarde, door mezelf praktisch te beginnen waarderen en anderen als één en gelijk als mezelf – door stap voor stap te bouwen aan een systeem gebaseerd op de gelijkwaardigheid van alle leven.

Ik engageer mezelf ertoe om een voorbeeld te zijn van wat het betekent om jezelf te waarderen zodat ik door mijn manier van leven de oplossing wordt.

Ik engageer mezelf ertoe om aangaande het systeem praktisch te blijven en mij te realiseren dat waarde uiteindelijk niet komt met een stuk papier, maar gebaseerd is op ‘wie ik ben’ in zelf-oprechtheid.

Ik engageer mezelf ertoe om aangaande geld zuiver praktisch te werk te gaan en in te zien dat waarde niet door geld weerspiegeld wordt zolang er geen gelijk geld is voor iedereen, want dan wordt de gelijkheid van alle leven in werkelijkheid geëerd.

Ik engageer mezelf ertoe om waarde te worden voor deze wereld als de oplossing door mezelf toe te leggen op mijn process en zo een leven te leiden van waarde.

Ik engageer mezelf ertoe om eigenwaarde praktisch te leven dmv het stappen van mijn process met alle nodige tools zoals zelf-vergeving, mindconstructs enzovoort.

Ik engageer mezelf ertoe om de creator te worden van mijn leven ipv de ontvanger van een vooropgesteld plan, en op die manier mezelf te waarderen als mijn potentieel en wat ik werkelijk kan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten