zondag 17 maart 2013

Dag 268 - Geobsedeerd met het werk - Deel 4

Reward:

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer ik het werk verlaat het ook mentaal te verlaten en mezelf hier te brengen wanneer mijn gedachten afdwalen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer ik niet op het werk ben ook effectief niet meer aan het werk te denken en me toe te leggen op mijn leven en wat er gedaan moet worden in de context van deze gehele realiteit.

Ik engageer mezelf ertoe om 100% praktisch te zijn wanneer ik thuis kom en mezelf op een praktische manier te organiseren zodat ik mijn tijd maximaal benut – en dit ook op het werk te doen zodat ik altijd hetzelfde ben en altijd mijn tijd maximaal benut los van de context waarin mij bevind.

Ik engageer mezelf ertoe mezelf te confronteren in elke moment hier en geen achterdeuren aanvaarde als gedachten aan een ‘meer opwindende realiteit’ – om mij af te leiden van ik die mijn proces stap hier in elk moment in  zelf-verantwoordelijkheid.

Ik engageer mezelf ertoe om een en gelijk te staan met discipline en discipline toe te passen in elke adem van mijn leven in hier te zijn en daarin mij realiseren dat ‘verveling’ slechts een indicatie is dat ik niet hier ben en niet aan het ademen ben – zodat wanneer en als ik mezelf betrap op ‘verveling’ mezelf te stoppen en hier te brengen in adem en mijn uitgangspunt te corrigeren.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik op het werk ben mezelf te disciplineren in het stappen van opwinding waarbij ik door effectief te ademen opwinding kan verspreiden in mijn lichaam en ik op gelijke basis kan participeren met anderen en mijn omgeving ipv gebaseerd op energie.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf een duidelijk doel te geven wanneer ik thuiskom dat uitdagend is voor mezelf ipv toe te geven aan de routine en gewoon het programma te volgen – waardoor ik verveling manifesteer.

Ik engageer mezelf ertoe om het werk te gebruiken als opportuniteit om mezelf te confronteren en efficient te zijn in communicatie en samenwerken met anderen vanuit het uitgangspunt van eenheid en gelijkheid.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten