vrijdag 1 maart 2013

Dag 253 - Controlefreak - Dag 10

Consequentie Dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf toelaat een ander te willen controleren en het initiatief van de ander proberen te saboteren, ik daarmee ook mijn eigen capaciteit om initiatief te nemen en mezelf te vertrouwen saboteer.

Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf toelaat en accepteer te grijpen naar controle van de mind ipv mezelf te vertrouwen - ik ook aanvaard dat systemen van ongelijkheid het leven beheersen ipv oplossingen/instructies die best zijn voor iedereen.

Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf toelaat toe te geven aan angst ipv te ademen hier, ik anderen ook toestemming geef om in angst te bestaan en te handelen uit angst.

Ik engageer mezelf ertoe mezelf te vertrouwen en anderen toe te laten de leiding/initatief te nemen.

Ik engageer mijzelf ertoe mezelf te vertrouwen in het nemen van de leiding en dat het ok is om fouten te maken - zolang ik maar verantwoordelijkheid neem voor mezelf en telkens datgene doe wat best is voor iedereen.

State of the art cursus zelf-introspectie: http://lite.desteniiprocess.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten