zondag 24 maart 2013

Dag 273 - Eigenwaarde - Deel 1

Context:

Ik blijf mezelf profileren tov een bepaalde persoon als een vorm van wraak, omdat ik een gevoel van 'vernedering' heb ervaren (ego) door "de manier waarop ik behandeld werd" en dat ik "niet genoeg gewaardeerd werd" - en dus wil ik mezelf nu bewijzen dmv superioriteit.

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de feedback persoonlijk te hebben genomen en te hebben gedacht "HOE DURFT HIJ !!!"

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf vernederd te hebben gevoeld n.a.v. de feedback die ik gekregen heb en "de manier waarop ik werd behandeld".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet waarderen - en dit te verwachten van anderen, waardoor ik impliciet het statement maak dat ik mezelf zie als WAARDELOOS.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de schuld geven aan X dat hij me niet waardeerd - i.p.v. mij te realiseren dat ik mezelf niet waardeer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn eigenwaarde van anderen afhankelijk te maken, bijvoorbeeld door erkenning te krijgen voor mijn tekeningen als kind etc, ipv mezelf te waarderen als één en gelijk als leven - door dingen te doen voor mezelf, die mezelf ondersteunen.

Wordt vervolgd.

http://lite.desteniiprocess.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten