dinsdag 19 maart 2013

Dag 270 - Geobsedeerd met het werk - Deel 6


Reward (finaal):

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik van het werk kom mezelf toe te leggen op het fysiek ademen en het fysiek sturen van mezelf.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik thuiskom een duidelijke beslissing maken om hier te zijn  en dit punt te stappen adem per adem.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als mijn gedachten weer gaan naar het werk – mezelf te stoppen in adem, en te zeggen: ik waardeer mezelf hier als eenheid en gelijkheid en neem verantwoordelijkheid voor mezelf als deze wereld.

Ik engageer mezelf ertoe om alle excuses aangaande waarom ik ‘afwezig’ ben te stoppen door mezelf te pushen in ademen, schrijven en zelf-vergeving – zodat ik verantwoordelijker kan nemen voor mijn wereld.

Ik engageer mezelf ertoe om te tonen dat opgeven echt een mindfuck is en dat de enige echte keuze is te doen wat best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om mijzelf een duidelijk doel te geven zodat ik geen excuus kan gebruiken dat ik niets te doen heb en ik dus mezelf kan afleiden.

Ik engageer mezelf ertoe mezelf te vertragen in adem en werkelijk te zien welke fysiek bewegingen/handelingen er in detail voor nodig zijn om iets gedaan te krijgen en dus alle geautomatiseerde gedrag te stoppen.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf in alles te vertragen door te ademen – waardoor in feite alles sneller klaar zal zijn en ik dus het omgekeerde effect heb.

Ik engageer mezelf om mezelf te investeren in elk moment en in elk moment hier te zijn en te zien wat hier is als mezelf en daarin onvoorwaardelijk te participeren en mezelf te sturen.

Ik engageer mezelf ertoe om stap voor stap de "werkpersoonlijkheid" in mezelf te stoppen en gelijk te stappen in elk moment.

Ik engageer mezelf ertoe om het pad van de pion efficiënt te lopen en niet ‘meer’ te willen zijn dan de pion – want ik realiseer mij en begrijp dat alle posities in het systeem evenzeer pionnen zijn, de ene met een beetje meer geld dan de andere.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf gelijk te sturen in adem en onvoorwaardelijk te participeren in de fysieke realiteit of ik nu thuis ben of op het werk en steeds gelijk te stappen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer twijfel in mezelf opkomt, gewoon te stoppen en ademen en mezelf in adem toe te leggen op de praktische afspraken en mij te houden aan de fysieke handelingen die cumuleren in een wereld die best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om doelgericht te zijn in elke adem en niets aan het toeval over te laten.

Ik engageer mezelf ertoe om alle praktische afspraken op te lijsten en overzichtelijk bij te houden zodat ik steeds kan zien waar ik aan toe ben en ik mijn aandacht gericht kan investeren.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten