zaterdag 16 maart 2013

Dag 266 - Geobsedeerd met het werk - Deel 2

Oplossing (vervolg):

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf zwaar voelen wanneer ik over dit onderwerp schrijf en weerstand te voelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand hebben om te ademen wanneer ik thuis kom en automatisch 'afdwalen' in de events van het werk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een patroon te creëren waarbij ik mezelf afleid wanneer ik thuis ben, terwijl dit de tijd is die ik juist efficiënt voor mezelf moet besteden, - en dus toon ik aan mezelf dat ik mezelf niet waardeer en ik liever mijzelf opoffer aan het systeem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn leven zo in te richten dat ik een slaaf ben van het systeem, in plaats van eerder te hebben gekeken naar alle factoren in mijn leven en hoe die samen zullen functioneren om mijn huidige levensstijl uit te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn realiteit na verloop van tijd aanvaarden als 'gegeven' en deze niet meer in vraag stellen of zelfs niet meer kijken naar de efficiëntie van het geheel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd frustratie te hebben dat ik 'niet genoeg doe' of 'niet genoeg kan doen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd op te geven in bepaalde aspecten van het process hetgeen dit patroon manifesteert van obsessie mbt het werk als een realiteit waarin ik dan verkies weg te vluchten eerder dan hier te zijn en mijn verantwoordelijkheden te nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd afwezig zijn in de mind omdat ik routines heb gecreëerd wanneer ik thuiskom en ik deze automatisch uitvoer in plaats van werkelijk hier te zijn in zelf-verantwoordelijkheid en mezelf te sturen in adem in elk moment.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten