zondag 24 maart 2013

Dag 272 - Ik weet het Beter !!! - Deel 2


Oplossing (vervolg):

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet inzien dat indien ik dergelijke verbeelding heb waarin ik mezelf projecteer als 'beter' dit in feite geen enkele waarde heeft en enkel aangeeft dat ik issues heb met inferioriteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf vastbijten in een punt als dit - in plaats van onmiddellijk naar het onderliggende patroon te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf mispakken aan een gedachte als zijnde een indicatie dat ik 'moet communiceren' ipv in te zien dat dit eenvoudig achterklap is als ego.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd arrogant zijn in te denken dat ik een ander kan leren ipv te zien dat mijn programma spreekt als ego als het verlangen om meer en beter te zijn dan een ander.

Reward:

Ik engageer mezelf ertoe om mijzelf ervan te verzekeren dat er stilte is in mij alvorens ik naar een ander stap om deze hoegenaamd te 'helpen'.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf te focussen op mijn eigen process in plaats van in de ego val te trappen van 'anderen te willen helpen'.

Ik engageer mezelf ertoe om vanbinnen stil te zijn in het bijzijn van anderen en enkel te spreken/delen indien er klaarheid in mezelf zou zijn of indien er de vraag naar is - maar niet te proberen om anderen te 'helpen'.

Ik realiseer me en begrijp dat de beste manier om anderen te ondersteunen is door in alle aspecten van mijn leven en in hun bijzijn te stappen in uiterste perfectie - en in elk moment mezelf te sturen in perfectie als het beste van mezelf in zelf-applicatie en zelf-discipline in zelf-oprechtheid - om op die manier een punt van stabiliteit te worden voor mezelf en voor anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten