dinsdag 26 februari 2013

Dag 251 - Controlefreak - Dag 8

Reactie Dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv naast F te gaan rijden, veiligheid als een excuus gebruiken en beginnen te roepen dat ze moest stoppen omdat ik iets te zeggen had.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ipv te ademen en hier te zijn, te grijpen naar controle als de mind en proberen de situatie te manipuleren.

Reactie commitment: Ik engageer mezelf ertoe om te ademen en mezelf te vertragen wanneer de ander de leiding neemt, zodat ik kan ondersteunen ipv te saboteren in inferioriteit.

Ik engageer mezelf ertoe om controle als de mind te stoppen door te ademen en mezelf fysiek te bewegen doorheen de reactie, zodat ik de ander kan ondersteunen en doen wat best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om met anderen samen te werken in gelijkheid en daar nederig staan en zien wat ik van anderen als mezelf kan leren - ipv mezelf op te werpen in superioriteit en controle.

Ik engageer mezelf ertoe om te tonen dat macht gelegen is in gelijkheid en niet het angstvallig beheersen van anderen.

heb je de smaak te pakken?  http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten