woensdag 6 februari 2013

Dag 229 - Opwinding zoeken in Conflict - Deel 2


Angst commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om de ander te provoceren ipv te ondersteunen in het realiseren van zichzelf als leven.

Ik engageer mijzelf ertoe om stap voor stap het patroon in mijzelf te stoppen van andere te provoceren door de stabiliteit die tussen ons bestaat te gebruiken als ondersteuning voor elkaar en elkaar sterker te maken.

Ik engageer mijzelf ertoe om mijn proces te stappen in vol potentieel en alle mogelijke stappen te nemen om mijn proces en dat van anderen te versnellen.

Ik engageer mijzelf ertoe om anderen te assisteren in het bereiken van hun potentieel door te stappen als voorbeeld en hen te ondersteunen als één en gelijk als mezelf.

Gartis cursus Zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten