zondag 10 februari 2013

Dag 231 - Opwinding zoeken in Conflict - Deel 4


Gedachte Commitment: Ik engageer mezelf ertoe om wanneer we samen zijn en het gaat betrekkelijk goed, mezelf te realiseren dat ik een opportuniteit heb om in deze stabiliteit mijzelf als de mind te confronteren, ipv cyclussen te creĆ«ren met blijkbaar emotionele problemen, hetgeen dan zand in mijn ogen is en in die van haar en we eigenlijk niet vooruit komen, omdat ik bang ben om verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf en ik niet wil veranderen in mijn patronen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vast houden aan mijn patronen omdat ik mezelf gedefinieerd heb als deze patronen en zonder mijn patronen ben ik ‘niets’ – dat is nog nooit gezien !  

Ik engageer mijzelf ertoe om deze weerstand bloot te leggen en uit elkaar te halen zodat ik met gemak de verandering kan stappen die ik mezelf voorgeschreven heb ipv steeds terug te vallen in oude patronen omdat het ‘ gemakkelijker’ is.

Ik engageer mijzelf ertoe om mijzelf hier te brengen in elk moment – en wanneer ik in de mind race, mezelf te vertragen en zeggen stop – ik ben hier en mijn uitgangspunt  terug Hier te brengen in de fysieke werkelijkheid.

Ik engageer mijzelf ertoe om de stabiliteit die er is ten volle te benutten ipv die te saboteren zodat we kunnen erken aan een wereld die best is voor iedereen en we onze mind programmatie kunnen blootleggen en aligneren met wat best is voor iedereen.

Ik engageer mijzelf ertoe de ander te respecteren als een en gelijk als mezelf en samen met de ander te stappen in respect en ondersteuning – totdat stabiliteit hier is als onszelf in elk moment van adem. 

Ik engageer mijzelf ertoe om de polariteit van ververling als negatieve energie en opwingding als positieve energie in mijzelf te stoppen, door gewoon te kijken naar de issues die werkelijk hier zijn en waar ik het meeste weerstand heb om naar te kijken, - om die aan te pakken en zo de kortste weg te nemen naar wat best is voor iedereen.

Ik engageer mijzelf ertoe alle nutteloze drama uit mijn leven te bannen en wanneer ik nutteloos drama zie dit meteen te stoppen in mijzelf door te ademen en de situatie te sturen in gezond verstand. 

Ik engageer mijzelf ertoe om in kaart te brengen welke mijn zwakheden zijn waarin ik mezelf niet ten volle geef – en me daarop te focussen, in het uitwerken van praktische scripts zodat ik mezelf uit de mind kan stappen in eenheid en gelijkheid.

Ik engageer mijzelf ertoe door preventief mijn issues in kaart te brengen verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf ipv anderen te laten opdraaien voor de gevolgen van mijn zelf-aanvaarde beperkingen. 

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten