vrijdag 22 februari 2013

Dag 246 - Controlefreak - deel 3

Gedachte dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toen F de leiding nam een beeld te visualiseren van ikzelf die op de achtergrond verdwijnt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geloven dat ik in controle moet zijn om niet significantie te zijn en inferieur.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn 'ik' definiëren aan de hand van het in controle zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf afscheiden van controle door het te definiëren als los van mezelf, als superioriteit en dominantie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf programmeren dmv een beeld waardoor ik mezelf afscheid van de situatie ipv één en gelijk te staan aan de ander.

Wat zijn gedachten? wat is zelf-vergeving? http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten