zondag 3 februari 2013

Dag 228 "Ik ben niet verantwoordelijk !!!" Deel 11

Consequentie Dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat als ik verantwoordelijkheid ontken of wil vermijden, dan kan er ook nooit iets veranderen in de wereld, want verandering komt alleen wanneer verantwoordelijkheid genomen wordt.

Ik realiseer me en begrijp dat als ik verantwoordelijkheid vermijd of ontken, ik mezelf akkoord verklaar met het hele systeem - want ik ben hoegenaamd niet verantwoordelijk, want het is hoegenaamd geen deel van mij.

Ik realiseer me en begrijp dat verantwoordelijkheid het begin van alles is en zonder verantwoordelijkheid kan ik niets tot stand brengen.

Ik engageer mijzelf ertoe om te tonen dat verantwoordelijkheid de sleutel is tot vrijheid - en dat zolang we een probleem hebben met verantwoordelijkheid, we slaven zullen blijven van systemen die we de verantwoordelijkheid over ons leven gegeven hebben en van onze mind.

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten