dinsdag 12 februari 2013

Dag 233 - Opwinding zoeken in Conflict - Deel 6

Fysieke Dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toen ik merkte dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toen ik merkte dat er geen goede afspraak gemaakt was, mezelf te bewegen in mijn hoofd - ipv mezelf te bewegen in adem met en als mijn hele lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de situatie benaderen met de mind ipv hier te zijn in adem en mezelf te sturen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn gedrag rechtvaardigen in gedachten, waarom het ok is om mij op de ander af te reageren - ipv mezelf te stoppen in adem.

Fysieke Commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als ik merk dat er ongelijkheid is, mezelf te sturen in de fysieke realiteit om te communiceren ipv te beginnen draaien in de mind.

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer en als er een situatie is van ongelijkheid, een beslissing te nemen in adem ipv gedachten te volgen.

Ik engageer mijzelf ertoe om in momenten van ongelijkheid, mezelf te plaatsen in de schoenen van de ander ipv in gedachten mijn eigen positie te rechtvaardigen.

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten