vrijdag 22 februari 2013

Dag 247 - Controlefreak - Deel 4

Gedachte commitment: Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als we in een situatie komen waarin F of iemand anders de leiding neemt, te ademen hier ipv een gedachte te volgen die automatisch opkomt.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als we in een situatie komen waarin F of iemand anders de leiding neemt, te ademen hier en te staan in ondersteuning voor de andere, ipv inferioriteit te creëren in de mind.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als we samen in een situatie komen waarin F of iemand anders de leiding neemt, gewoon te ademen en mij fysiek te bewegen uit het patroon van 'in controle willen zijn' als obsessie door tegen mezelf te zeggen "ik ben hier, ik ondersteun."

Ik leef controle door in elk moment datgene te doen wat best is voor iedereen zodat uiteindelijk datgene wat best is voor iedereen tot stand komt als een zekerheid.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer we een situatie tegenkomen en F. of iemand anders neemt de leiding - mezelf hier te plaatsen in adem en één en gelijk te staan aan mijn fysieke lichaam.

Ik engageer mezelf ertoe mezelf te 'omarmen' en mezelf te vertrouwen dat ik als gelijke kan stappen, in momenten waarin een ander de leiding neemt. Ik ben hier voor mezelf en voor de ander als één en gelijk als mezelf.

Hoe uit je mind te stappen: http://lite.desteniirpocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten