woensdag 13 februari 2013

Dag 234 - Opwinding zoeken in Conflict - Deel 7

Consequentie Dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat als ik misbruik maak van momenten van ongelijkheid en dus van zwakheid - ik hiermee ook het systeem ondersteun dat opzettelijk voordeel zal halen uit ongelijkheid ipv pro-actief alle ongelijkheid te voorkomen.

Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf toelaat te kiezen voor energie ipv gelijkheid en wat best is voor iedereen - ik hiermee het huidige geldsysteem ondersteun als energie dat de fysieke werkelijkheid vernielt.

Ik engageer mezelf ertoe om te tonen dat wat best is voor iedereen ook werkelijk in het voordeel van iedereen afzonderlijk is en dat elke vorm van angst of weerstand dan ook te maken heeft met disfunctionele programmatie in de mind.

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten