vrijdag 22 februari 2013

Dag 248 - Controlefreak - Deel 5

Verbeelding Dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inbeelden dat we helemaal fout reden - en omdat ik niet wist waar de ander precies naartoe reed, meteen tot de conclusie te komen dat ze niet weet wat ze doet en ik dus een excuus heb om hoegenaamd te interveniëren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd op mijn verbeelding af te gaan ipv mezelf te stoppen en adem per adem mee te stappen met de ander.

Verbeelding commitment: Ik engageer mezelf ertoe om wanneer de ander de leidng neemt, onmiddellijk te ondersteunen ipv te beginnen saboteren dmv verbeelding en wantrouwen als superioriteit.

Ik engageer mezelf ertoe om adem per adem mee te stappen met de ander en verbeelding te stoppen door hier te zijn in elk moment in fysieke verantwoordelijkheid.

Wat is zelfvergeving? Wat is de Mind? http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten