zaterdag 9 februari 2013

Dag 230 - Opwinding zoeken in Conflict - Deel 3

Gedachte dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer het goed gaat met F en we samen comfortabel zijn, een gedachte hebben die opkomt waarin ik mezelf zie alleen in een woestijn, en ik mezelf verveel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de stabiliteit in de relatie misbruiken door conflict te creëren wanneer er geen problemen zijn, als een manier om 'mijn leven interessant te maken'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd van TV series en Films te kopiëren dat 'leven' gelijk is aan 'drama' en dat om mijzelf 'levend' te voelen er drama aanwezig moet zijn - en als dit er niet is dan moet dit gecreëerd worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd door middel van drama en conflict energie genereren als een manier om mijn verlangen te bevredigen - ipv mij te realiseren dat de 'verveling' een indicatie is dat ik niet volledig leef in bepaalde aspecten van mijzelf, maar ik mezelf terughoud.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd anderen laten opdraaien voor mijn eigen beperkingen, ipv verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf in zelf-oprechtheid.

Gratis cursus zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten