zondag 17 februari 2013

Dag 245 - Controlefreak - Deel 2

Angst commitment: Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik in en situatie ben waarin ik "geen controle heb" - te ademen en mezelf te vertragen, en mij te realiseren "ik ben hier - ik kan mezelf niet verliezen."

Ik engageer mezelf ertoe om de ander te ondersteunen in het nemen van verantwoordelijkheid en daarin mij te realiseren dat ik alleen inferieur kan zijn aan mezelf  - en de ander hiermee niets te maken heeft.

Ik engageer mezelf ertoe om de ander te ondersteunen in het nemen van de leiding als een oefening voor mezelf om gelijk te staan en samen te werken.

Ik engageer mezelf ertoe om praktisch te zijn in het bepalen van een route en mij ervan te verzekeren dat ik voorbereid ben, zodat ik in elk moment mezelf kan vertrouwen aangaande de te nemen richting.

Ik engageer mezelf ertoe om mijn excuses in mijzelf te stoppen waarom ik aan de ander begin te twijfelen, en mezelf te vertrouwen hier in adem.

Ik engageer mezelf ertoe om de ander te ondersteunen in zijn/haar initiatief ipv te saboteren dmv twijfel als controle.

Gratis cursus zelf-verdieping: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten