dinsdag 12 februari 2013

Dag 232 - Opwinding zoeken in conflict - Deel 5

Reactie Dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd energie in mezelf te creëren door schijnbaar boos weg te stappen, ipv te ademen in de realisatie dat de reactie niet is wie ik werkelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de situatie te beginnen manipuleren door hoegenaamd boos weg te stappen ipv te ademen hier en te communiceren in eenheid en gelijkheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd liever conflict te creëren dan te communiceren in gelijkheid.

Reactie commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om de verslaving aan energie in mezelf te stoppen door ipv conflict te genereren, mezelf te stoppen in adem en te kijken naar wat er in gezond verstand gedaan kan worden.

Ik engageer mijzelf ertoe om te tonen dat energie alleen maar leidt tot meer ongelijkheid en misbruik en dat enkel communicatie in gelijkheid best voor iedereen is.

Ik engageer mijzelf ertoe te tonen dat reacties destructief zijn en dat enkel ademen hier in zelf-oprechtheid resultaten kan geven die best zijn voor iedereen.

Gratis cursus Zelf-perfectie: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten