woensdag 3 april 2013

Dag 277 - Angst voor Teleurstelling - Deel 2

Oplossing (vervolg):

(Gedachte dimensie) Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer ik beperkte tijd heb en ik iets gedaan wil krijgen, te denken: ik ga falen op de lange termijn, ik hou dit niet vol - ipv mij te realiseren dat het slechts een kwestie is van mij in elke adem te sturen en hier te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd 'kwaad' te worden op mezelf ipv geduld te hebben en mij te realiseren dat dit een process is van uit de mind te stappen in het fysieke.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik beperkte tijd heb om iets te doen, mezelf een duidelijke focus/target te geven en adem per adem te blijven werken - omdat ik mij realiseer en begrijp dat het slechts een kwestie is van in elke adem hier te zijn en mij te sturen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als een gedachte of verbeelding opkomt, mezelf te stoppen in adem en mezelf terug te brengen naar de orde van de dag. Hierin realiseer ik mij dat ik niet van vandaag op morgen zal kunnen werken 'zonder de mind' maar dat het stappen uit de mind in het fysieke een proces is dat tijd vereist, geduld en doorzettingsvermogen.

Start je eigen process: http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten