dinsdag 9 april 2013

Dag 284 - Angst voor mijn gedachten - Deel 2

Reward:

Ik engageer mezelf ertoe elke vorm van angst aan mezelf bloot te leggen en te stoppen.

Ik engageer mezelf ertoe om een en gelijk te staan met mijn gedachten en in te zien dat mijn gedachten reflecties zijn van wie ik ben en als zodanig niet iets om ‘bang’ voor te zijn, maar juist een opportuniteit om mezelf te confronteren en zelf-oprecht te worden.

Ik engageer mezelf ertoe om mijn  proces te stappen op basis van de keuze voor eenheid en gelijkheid als leven en wanneer angst opkomt, deze te stoppen in mijzelf en mij te realiseren dat ik hier ben.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf te motiveren dmv zelf-wil en het inzicht in wat er geaccepteerd en aanvaard wordt in deze wereld als mezelf.

Ik engageer mezelf ertoe elke vorm van eigenbelang in mezelf te stoppen en op te geven en te ontdekken wat mogelijk is als leven.

Ik engageer mezelf ertoe om verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf en deze wereld door praktische oplossingen aan te brengen die en verschil zullen maken en anderen ondersteunen, ipv mezelf af te leiden met angst voor de dood hetgeen nog steeds eigenbelang is.

Ik engageer mezelf ertoe om het polariteitsspel te stoppen tov mijn gedachten en mijn focus te leggen op ademen hier en het voortbrengen van oplossingen die best zijn voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om het punt van zelf-beweging en zelf-motivatie te stappen en mezelf te tonen dat angst als motivatie overbodig is en dat ik mezelf kan motiveren en bewegen om te doen wat best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf uit de mind te stappen als angst en in het fysieke als zelfmotivatie en zelf-beweging.

Ik engageer mezelf ertoe om te tonen hoe zelf-beweging mogelijk is en dat het mogelijk is te bestaan zonder programmatie en onze beperkingen te stoppen.

Ik engageer mezelf ertoe mijn macht terug te geven aan mezelf door mijn programmatie aan te pakken als mijn creatie en mezelf te bevrijden van programma's en beperkingen in en als mezelf.

Ik engageer mezelf om mezelf te bewegen hier in adem in de realisatie dat ik geen gedachten nodig heb noch angst om een beslissing te nemen die best is voor iedereen en deze vervolgens uit te voeren.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten