zondag 14 april 2013

Dag 290 - Meebeslissen - Deel 2


Reward:

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik weerstand heb in het nemen van een beslissing, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik bezig ben verantwoordelijkheid te ontduiken en alles aan de ander overlaat – en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf in de schoenen te plaatsen van de ander en werkelijk te kijken naar de hele context van de
beslissing die genomen moet worden.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik bezig ben mijn relatie te beschermen, te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat ik bezig ben een illusie te beschermen, en dus engageer ik mezelf ertoe deze illusie te stoppen en mezelf toe te leggen op de fysieke werkelijkheid van mezelf en F.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik niet werkelijk verantwoordelijkheid neem voor mijn woorden, te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik op deze manier mezelf en de ander compromitteer en dus engageer ik mezelf ertoe enkel te spreken wanneer ik een duidelijk inzicht heb in wat er mogelijk is.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie aarzelen inzake een beslissing, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat mijn verantwoordelijkheid tov de ander één en gelijk is als de verantwoordelijkheid tov mezelf en mijn eigen leven, en dus engageer ik mezelf ertoe om een beslissing mee te stappen net zoals ik zou willen dat een ander een beslissing met mij meestapt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten