zondag 21 april 2013

Dag 294 - Lief & Gemeen - Deel 1

Context:

Wanneer er stabiliteit is in de relatie en in het bijzonder wanneer mijn partner 'lief' is met mij - dan zal ik langzaam maar zeker meer en meer 'gemeen' worden in mijn gedrag alsof ik het vanzelfsprekend vind dat deze persoon hier is in mijn wereld en met mij wil stappen.

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd het vanzelfsprekend vinden dat er een andere persoon met mij dit proces stapt en dan mij als een 'man' beginnen gedragen in dat ik gemeen wordt en onverdraagzaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat als dit naar buiten komt dit betekent dat het reeds in mij bestaat en ik me nu 'veilig' genoeg voel om deze verborgen aspecten van mijzelf naar buiten te laten komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd gemeen worden als een vorm van dominantie, en als een manier om emoties te genereren en te 'winnen' in de relatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de ander misbruiken omdat ik dergelijke vormen van misbruik in relaties als 'lie
fde' gedefinieerd heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd alleen maar respectvol zijn en de ander overwegen, wanneer ze 'niet vriendelijk is' en op haar strepen staat en van zodra ze 'lief' wordt - er dan onmiddellijk misbruik van te maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een persoonlijkheid te creĆ«ren die schijnbaar overwegend is tav anderen en respectvol, maar in werkelijkheid is het een manipulatie om een bepaald resultaat te bekomen.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten