zaterdag 13 april 2013

Dag 288 - "En ik dan" Tantrum - Deel 2

Reward:


Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie tegensputteren in mezelf omdat ik zelf niet in het centrum van de aandacht sta, te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat dit een geprogrammeerde persoonlijkheid is en niet wie ik werkelijk ben als leven – en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf te vertragen en een beslissing te maken omtrent wie ik wil zijn gebaseerd op wat best is voor iedereen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf in een ‘low state’ zie gaan, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik mezelf als kind zo geprogrammeerd heb als een tactiek om aandacht te krijgen – en dus engageer ik mezelf ertoe om dit punt in mezelf te stoppen en te ontdekken wie ik ben wanneer ik niet langer geobsedeerd ben met in de belangstelling te willen staan.  

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie manipuleren voor aandacht, te stoppen en ademen, en mij te realiseren dat ik mijzelf geprogrammeerd heb om van anderen afhankelijk te zijn – en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf te creĆ«ren als zelf-voldaan en zelfstandig.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie misbruik maken van de relatie om aandacht te krijgen, te stoppen en te ademen, en in te zien dat ik op deze manier niet alleen mezelf maar ook de ander in een illusie breng, en dus engageer ik mezelf ertoe om dit punt in mijn relatie bloot te leggen en erover te communiceren zodat er niet meer gemanipuleerd kan worden.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie manipuleren in de relatie voor aandacht, mezelf te stoppen en te ademen, en in te zien dat ik bezig ben niet alleen mezelf maar iedereen te ondersteunen in hun afhankelijkheid van het systeem, en dus engageer ik mezelf ertoe om dit punt in mezelf te stoppen door mezelf in de schoenen te plaatsen van de ander en te zien wat de ander zou ondersteunen en wat de ander nodig heeft.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie misbruik maken van de relatie, mezelf te stoppen en te ademen en in te zien dat ik op deze manier het systeem van slavernij mee ondersteun en dus engageer ik mezelf ertoe om dit punt in mezelf te stoppen en te tonen hoe het mogelijk is te stappen in zelfrespect en gelijkheid. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten