vrijdag 12 april 2013

Dag 286 - Manipuleren in de winkel - Deel 2

Reward:


Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf verdedig tov een opmerking van de ander, te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik niet doodga door te luisteren naar de woorden van een ander en dat elke reactie van de mind is – en dus stop ik de reactie in mezelf en luister ik eenvoudig naar wat de ander te zeggen heeft.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik in het openbaar uitspraken doe over een ander als een vorm van sociale controle, te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik bezig ben te manipuleren dmv sociale angst – en dus vertraag ik mezelf in adem en plaats ik mezelf in de schoenen van de ander alvorens te spreken.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie bang worden dat “de ander iets doet wat buiten ons budget is”, te stoppen en te ademen  en mij te realiseren dat ik bezig ben mezelf te manipuleren met projecties – en dus engageer ik mezelf ertoe om mijn onzekerheid omtrent mijn eigen manier van geld uitgeven te onderzoeken en te stoppen.  

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf mezelf zie rechtvaardigen met dat ik een man ben, te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik hiermee separatie en superioriteit creëer tov de ander – en dus engageer ik mezelf ertoe om in plaats van mezelf te rechtvaardigen mezelf een en gelijk met de ander te plaatsen en hem/haar te ondersteunen.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie de ander proberen te controleren, te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat ik dit doe vanuit angst – en dus engageer ik mezelf ertoe om de angst in mezelf te stoppen en te participeren met gezond verstand.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik zie dat ik geld-beslissingen neem gebaseerd op angst, te stoppen en te ademen, en mi te realiseren dat ik mezelf op die manier beperk en dat ik mezelf niet toelaat de mogelijkheden te zien die hier zijn – en dus geef ik mezelf een moment om de zaak te onderzoeken in gezond verstand en te kiojken naar alle mogelijke gevolgen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten