donderdag 4 april 2013

Dag 280 - Comfort zone

Context:

Ik had me er reeds een paar keer toe geëngageerd ook de punten die in onze relatie opkomen uit te schrijven in mijn blogs, maar ik vind altijd excuses om dit niet te doen.

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand te hebben om zelf-vergeving te schrijven mbt tot punten die in onze relatie opkomen in deze blogs.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd als excuus gebruiken dat het niemand zijn zaken zijn, en dat ik die zaken niet publiek wil maken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat er over mij geoordeeld zal worden, hetgeen aangeeft dat ik over anderen oordeel die zichzelf blootgeven - omdat ik naar zwakheden zoek om mezelf te kunnen vergelijken in competitie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet inzien dat ik met deze weerstand toegeef aan het ego van de mind - en zo vermijdt om verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf en wat ik mezelf heb toegelaten te worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet kritisch te zijn tav de comfort zones die ik toelaat en in dat opzicht mezelf niet meer uit te dagen.

Reward:

Ik engageer mezelf ertoe om de blogs te gebruiken om bloot te leggen wie ik ben in mijn relaties.

Ik engageer mezelf ertoe om onvoorwaardelijk mezelf te verkennen en wat ik mezelf heb toegelaten te worden in deze blogs en mezelf niet toe te laten mezelf af te leiden met minder belangrijke punten als een vorm van bezigheidstherapie.

Ik engageer mezelf ertoe om dmv deze blogs verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf op een manier die beslissend is en onmiddellijk naar de essentie te gaan ipv rond de issues te cirkelen.

Ik engageer mezelf ertoe de weerstand van het ego van de mind te stoppen en gewoon het proces te stappen van mezelf uit te schrijven en te de correctie te plaatsen in deze blogs.

Ik engageer mezelf ertoe om mezelf te pushen uit mijn comfort zones en mezelf voluit te confronteren.

http://lite.desteniiprocess.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten