zaterdag 27 april 2013

Dag 298 - Kwaad worden wanneer iets niet lukt - Deel 2

Reward:

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie kwaad worden wanneer mij iets gevraagd wordt of wanneer iets mij niet lukt, te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat kwaad worden nutteloos is, en dus engageer ik mezelf ertoe om in gezond verstand naar de situatie te kijken en  te doen wat er gedaan moet worden.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie kwaad worden omdat er mij iets gevraagd wordt of iets lukt mij niet, te stoppen en te ademen en mij te realiseren dat ik bang ben om mezelf te vertrouwen en dat dit absurd is, en dus engageer ik mezelf ertoe om de woede in mezelf te stoppen en mezelf te vertrouwen hetgeen ook impliceert dat ik mezelf toelaat om fouten te maken.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie kwaad worden wanneer me iets gevraagd wordt of iets lukt me niet, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik woede gebruik als een manier om mijn omgeving te manipuleren zodat ze het voor mij in mijn plaats zouden doen omdat ik geen verantwoordelijkheid wil nemen, en dus engageer ik mezelf ertoe om in dat moment verantwoordelijkheid te nemen voor wat gedaan moet worden.

Ik engageer mezelf ertoe om wanneer en als ik mezelf zie kwaad worden omdat iemand me iets vraagt of iets lukt me niet, mezelf te stoppen en te ademen, en mij te realiseren dat ik bezig ben te vechten voor mijn beperkingen, en dus engageer ik mezelf ertoe om mezelf te pushen voorbij mijn weerstand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten