vrijdag 26 oktober 2012

Dag 144 - "Ik wil aandacht!" Deel 4


Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2
& Deel 3

Verbeelding dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer X sprak met de andere persoon mijzelf in te beelden dat ik ook kan spreken met iemand - maar deze neiging/dit verlangen alleen te hebben wanneer X met iemand communiceert/in reactie op X die met iemand communiceert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij inbeelden hoe mijn leven zou zijn indien ik met meer mensen communicatie zou initiëren en dit enkel zien als een punt van competitie in plaats van mijzelf als uitgangspunt te nemen en wat mij zou ondersteunen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in plaats van mijn verbeelding te gebruiken in reactie op X - er praktisch werk van te maken om meer communicatie met anderen aan te gaan opdat er meer uitwisseling zou zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer x met een ander communicatie aangaat, mijn verbeelding te projecteren wat ik ook graag zou willen in plaats van hier te zijn en dmv praktische stappen in fysieke realiteit initiëren wat ik graag zou willen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd meer communicatie willen OMDAT X nu met iemand communiceert en ik dus jaloers ben en dit wil overtreffen.

Verbeelding engagement: Ik engageer mijzelf ertoe om verbeelding te stoppen en te leven in fysieke realiteit waarbij ik in plaats van mentale projecties te creëren praktische stappen zet om te bereiken wat ik graag zou willen.

Ik engageer mijzelf ertoe op een praktische manier jaloezie te stoppen door gelijk te staan met mijzelf en mijzelf te geven wat ik hoegenaamd 'mis'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten