vrijdag 19 oktober 2012

Dag 137 - Naamvergeving Deel 5

Lees Deel 1 van deze blog
Deel 2
Deel 3
Deel 4


In deze blog reïtereer ik een stuk zelf-vergeving en plaats alles onder de Fysieke Dimensie wegens ontevredenheid met wat ik in voorgaande afleveringen van deze blog geschreven heb. 



Fysieke dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer iemand mijn naam gebruikt telkens even stil te staan en te denken "hey hij/zij zegt mijn naam" en me even hierbij goed te voelen en mezelf doen geloven dat dit 'liefde' is. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf definiëren ahv mijn naam en de reactie tegenover mijn naam. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf anders beginnen gedragen omdat mijn naam gesproken wordt; Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer mijn naam gesproken wordt een herinnering te hebben uit mijn kindertijd van toen mijn ouders iets van mij gedaan wilden krijgen en daartoe mijn naam gebruikten als het middel om me te doen luisteren/meewerken/gehoorzamen en dus nog steeds in het patroon te bestaan van "een goede jongen willen zijn", als reactie op iemand die mijn naam uitspreekt. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd week te worden vanbinnen wanneer mijn naam gesproken wordt en me verder door dit gevoel als energie laten leiden waardoor ik me zal compromitteren in mijn relaties met anderen. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd perspectief te verliezen in een moment en verblind te zijn door een gevoel als schijnbare liefde, maar in feite geactiveerd door een mindcontrol code, namelijk mijn eigen naam - hetgeen angst is om gestraft te worden. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd deze angst te geloven en meteen over te gaan tot energie-participatie in plaats van mezelf te vertragen en te zien wat het is dat me motiveert tot dit of geen gedrag. 

Fysieke commitment: Ik engageer mezelf ertoe om wanneer mijn naam gesproken wordt met mezelf te checken of ik een reactie kan vinden door te ademen en zo mezelf te sturen in zelf-oprechtheid in plaats van gestuurd te worden door een programma. Ik engageer mijzelf ertoe om erop te letten hoe het gebruik van namen invloed heeft op mijn gedrag en dit volledig stop te zetten door zelf-discipline in schrijven, ademen en mezelf toepassen in elk moment. In het bijzonder let ik op de activatie van energieën en hoe energie gedrag beïnvloed, zodat ik elke bron van angst in mezelf kan stoppen en zelfstuurzaam kan worden in alle aspecten van mijn bestaan.

Consequentie dimensie: Ik realiseer me en begrijp dat indien ik mijzelf niet disciplineer in het stoppen van deze patronen ik beperkt zal blijven tot het bestaan in energie die minder is dan mijn eigen naam en ik niet zal komen tot het 'zien' van deze 'realiteit' en wat er werkelijk gaande is op alle niveaus. Ik realiseer me en begrijp dat als ik mezelf toelaat door mijn naam gemanipuleerd te worden ik er ook mee akkoord ga dat iedereen een slaaf blijft van zijn naam als een acteur in een film - in plaats van dat we onszelf realiseren als eenheid en gelijkheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten