dinsdag 16 oktober 2012

Dag 135 - Naamvergeving Deel 4

Lees Deel 1 van deze blog 
& Deel 2
& Deel 3

Fysieke dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd wanneer X mijn naam op die manier spreekt, mij onmiddellijk gewillig op te stellen en mijzelf presenteren als behulpzaam en als iemand de paraat staat. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf laten beïnvloeden door de manier waarop mijn naam wordt uitgesproken. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf anders gedragen naargelang iemand mijn naam in zijn/haar zin gebruikt. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf presenteren als geduldig wanneer X mijn naam op die manier spreekt - en hierin communiceren als persoonlijkheid gebaseerd op energie. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet stoppen wanneer mijn naam gesproken wordt en mij realiseren dat ik me hierin heb laten programmeren om onmiddellijk in een persoonlijkheid te stappen en mij te schikken naar de persoon die mij aanspreekt in plaats van hier te blijven in adem en te interageren in gelijkheid.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten