donderdag 11 oktober 2012

Dag 130 - Vertrouwen en Controle Deel 4

Lees Deel 1 van deze blog
& Deel 2
& Deel 3

Reactie dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ongeduldig te worden bij het niet onmiddellijk vinden van een oplossing en vanbinnen op te geven. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat we geen oplossing zullen vinden en dan veel tijd zullen verliezen. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd boos worden op de ander omdat ik geloof dat hij/zij deze situatie gecreëerd heeft en nu wordt ik vastgezet, in plaats van onmiddellijk naar de oplossing te gaan en er mee voor te zorgen dat het probleem opgelost wordt.

Reactie commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om in plaats van de ander de schuld te proberen geven en daarmee alle verantwoordelijkheid weg te trekken,  mee te lopen in gelijkheid in de realisatie dat we allen één en gelijk zijn en dat we dus allemaal tezamen moeten lopen als één en gelijk in gelijke verantwoordelijkheid. Ik engageer mijzelf ertoe om alle reacties in mijzelf te stoppen en mij enkel te houden aan het gezond verstand van dat moment in adem, en onmiddellijk naar de oplossing te gaan/zoeken die best is voor iedereen.

(wordt vervolgt)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten