vrijdag 5 oktober 2012

Dag 125 - Vertrouwen en Controle

Patroon: ik gedroeg mij een paar dagen geleden als een 'vader' tegenover M in verschillende instanties, waar ik een bepaalde houding aanneem van superioriteit tegenover haar om te controleren en haar te dwingen een bepaald gedrag te stellen. Later die dag kwam het nog voor dat ik een autoritaire houding aannam zodat ze in essentie zou doen wat ik wil.

Angst dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om tijd en geld te verliezen met het aankopen van iets dat achteraf verkeerd zal blijken te zijn. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd M niet vertrouwen en haar op alle mogelijke manieren proberen te controleren, hetgeen aantoont dat ik mezelf niet vertrouw en geloof dat ik gecontroleerd moet worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd hierin het bestaan van controle legitimeren en het bestaan van overheden en de drang naar controle.

(wordt vervolgt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten