vrijdag 12 oktober 2012

Dag 132 - Naamvergeving Deel 1

Angst dimensie: Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf goed voelen wanneer X mijn naam op een bepaalde manier uitspreekt zodat ik mij aanvaard voel en 'geliefd'. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd onderliggend een onzekerheid in mezelf aanvaarden en angst om verworpen te worden waarvoor ik een compensatie zoek, in plaats van te kijken waar ik mezelf verwerp en mezelf nog niet aanvaard heb. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de polariteit in mezelf te aanvaarden van negativiteit als angst en onzekerheid om dan bevestiging te zoeken in het positieve door de manier waarop iemand mijn naam uitspreekt. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd angst aanvaarden als mijn onderliggende uitgangspunt, in plaats van mij te realiseren dat ik deze angst kan stoppen en mijn relaties kan purifiëren zowel naar anderen toe als naar mezelf toe en naar mijn eigen naam.

Angst commitment: ik engageer mijzelf ertoe om de angst in mij te stoppen als angst voor emotie - in de realisatie dat alle emotie gestopt kan worden met zelf-vergeving en ademen. Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer ik in angst/onzekerheid verkeer, mezelf te stoppen en te ademen en te onderzoeken waarom hier angst is in plaats van blindelings proberen mezelf te sussen met positieve gevoelens.

(Wordt vervolgt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten