dinsdag 23 oktober 2012

Dag 141 - "Ik wil aandacht!" Deel 1

Angst dimensie: ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd heb om bang te zijn dat de ander mij overtreft en meer aandacht krijgt dan ik. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat een ander meer aandacht krijgt dan ik en denken dat ik dan waardeloos ben of minderwaardig Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf laten leiden door energie wanneer ik productief geweest ben omdat ik geloof dat ik in de aandacht sta en dus heb ik een positief gevoel. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd sedert kind een leven te leiden in het teken van aandacht te krijgen en zoveel mogelijk deze aandacht vast te houden. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken dat als ik aandacht krijg ik speciaal ben en 'leef'. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn leven leiden in het teken van energie en het krijgen van aandacht als mijn energie-fix. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn dat ik zonder aandacht zal komen te zitten en mijn leven inrichten zodat ik geloof steeds genoeg aandacht te zullen hebben. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd mij realiseren dat ik bang ben om aandacht te verliezen omdat ik geen aandacht heb voor mezelf als de realiteit die ik gemanifesteerd heb en de wezens waarmee ik dit bestaan deel. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd in te zien dat mijn angst om geen aandacht te 'krijgen' resulteert uit mijn eigen onwilligheid om aandacht te geven. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet inzien dat ik altijd in mijn leven meer dan genoeg aandacht kreeg - terwijl er wezens zijn in deze realiteit die van niemand aandacht krijgen en aan hun lot overgelaten worden. Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geen aandacht hebben voor mezelf als alle delen van mezelf waarvoor ik nooit aandacht gehad heb in dit bestaan.

Angt commitment: Ik engageer mijzelf ertoe om mijn karakter als aandacht-zoeker aan banden te leggen en mijzelf te herschrijven als een karakter gebaseerd op werkelijk zelfrespect, hetgeen het respect is voor alle leven als een en gelijk als mezelf. Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer de angst in mij opkomt dat ik geen/niet genoeg aandacht krijg - gewoon te stoppen en ademen en mij realiseren dat dit een programma is gebaseerd op separatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten