maandag 3 september 2012

Dag 101 - Mij afreageren op vrouwen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf afreageren op een collega op het werk omdat deze iets zegt wat mij niet bevalt - en dus toon ik haar dat ik haar verwerp door ergens anders te gaan zitten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd iemand verdoemen gebaseerd op wat deze tegen mij zegt en deze persoon niet kunnen vergeven omdat ze mij in het bijzijn van anderen commentaar heeft gegeven en ik dit persoonlijk heb genomen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te reageren met irritatie- in plaats van mij te realiseren dat het feit dat ik niet kon antwoorden aangeeft da ik niet klaar/helder was in mezelf en geen verantwoordelijkheid wist te nemen voor de situatie

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te reageren als een persoonlijkheid in bitterheid - in plaats van te communiceren op een manier die best is voor iedereen en als gelijke

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd op de collega te projecteren dat ze mij probeert omlaag te halen en ik wil alleen maar mensen in mijn buurt hebben die mij ophemelen en omdat ik van het punt van voedsel een ego punt gemaakt heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bezeten worden en mijn emotie in stand willen houden als superioriteit tegenover anderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf zien als superieur tegenover anderen gebaseerd op het voedsel dat ze eten en het voedsel dat ik eet

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd handelen naar een reactie en deze reactie aanvaarden als mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en  geaccepteerd denken dat ik het juiste doe want ik 'voel me beter'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet in vraag stellen en handelen uit angst van een kans te missen om te ontsnappen uit een situatie waarin ik me slecht voel

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de andere de schuld geven voor mijn reactie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd superioriteit gebruiken om anderen zich minderwaardig te laten voelen en inferieur - als een manier om anderen op te leggen wat ik ook mezelf aandoe in de context van andere relaties, waar ik nu eens 'de baas' wil zijn en een punt van 'macht' wil ervaren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd anderen in mijn wereld misbruiken als een manier om te compenseren dat ik me machteloos en inferieur voel - in plaats van mij te realiseren dat ik gelijk moet staan aan mezelf en mijn eigen expressie en mezelf uitdrukken in elk moment

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf afreageren op vrouwen - omdat ik denk dat zij zwakker zijn en me niets kunnen doen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bestaan in en als een wrokkige persoonlijkheid die wraak zoekt - in plaats van mij te realiseren dat ik mijn conflicten buiten mijzelf in de wereld probeer op te lossen in plaats van in mijzelf verantwoordelijkheid te nemen voor wat ik ervaar

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd dit actie-patroon in mijzelf installeren waarbij ik mijzelf compromitteer in angst met bepaalde personen en mijn inferioriteitspatroon wil compenseren door dominant te zijn tegenover vrouwen

Ik engageer mijzelf ertoe om dit patroon in mijzelf te stoppen en het patroon van machteloosheid-inferioriteit in mijzelf op te lossen waarbij ik mijn woede tegenover mijzelf afreageer op anderen die ik percipieer als zwakker en geen bedreiging voor mij

Ik engageer mijzelf ertoe de angst in mij te stoppen om in elk moment hier te zijn en dit patroon meedogenloos  uit elkaar te halen totdat ik met elke persoon, met elk wezen gelijk kan omgaan als mezelf zonder emotie of reactie.

Ik engageer mij ertoe superioriteit en inferioriteit te stoppen omdat ik mij realiseer dat ik alleen superieur of inferieur geweest ban aan mezelf en datgene van/in mijzelf dat ik verwerp of veroordeel of waarvoor ik bang ben zoals directheid en onmiddellijke communicatie.

Ik engageer mijzelf ertoe aan te tonen dat superioriteit en inferioriteit ondersteund wordt door het huidige geldsysteem en van zodra iedereen gelijk geld krijgt van de geboorte tot aan de dood het duidelijk zal zijn dat deze karaktertrekken eigenlijk psychotische waanbeelden zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten