dinsdag 11 september 2012

Dag 104 - Vooroordelen bij contacten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een oordeel hebben over de persoon die ik moet contacteren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de persoon onmiddellijk te veroordelen als een vorm van sabotage om ervoor te zorgen dat er niets uit de communicatie kan voortkomen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ego in de weg laten komen en niet gelijk staan aan deze persoon die ik moet contacteren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd superioriteit gebruiken om de boel te saboteren

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelatenn en geaccepeterd altijd erst veronderstellen dat de ander een fout gemaakt heeft

IK vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd over iemand oordelen als dom, in plaats van de tijd te nemen om te zien waarop deze persoon precies heeft geantwoord

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet onvoorwaardelijk mijn best doen in het zien van mogelijkheden met de mensen die ik contacteer maar in plaats daarvan oordelen over de situatie en de situatie beperken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd onbewust een beperkte situatie willen creëren zodat ik een excuus heb waarom het moeilijk is om mij te sturen en verantwoordelijkheid te nemen in mijn wereld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij  niet inzetten om de optimale situatie tot stand te brengen maar in plaats daarvan mijn programmering laten tussenkomen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet de mogelijkheden zien

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf beperken

Ik engageer mijzelf ertoe om mijzelf te vertragen in deze zoektocht en om te gaan met de werkelijke feedback die ik krijg in plaats van deze negatief te maken in mijn veronderstellingen

Ik engageer mijzelf ertoe te duwen totdat er een feitelijk resultaat is

Ik engageer mijzelf ertoe hierin elkeen het voordeel van de twijfel te geven en geen conclusies te trekken alvorens er werkelijk gecommuniceerd werd.

Ik engageer mijzelf ertoe in de schoenen van de ander te staan en in de naam van de ander te handelen op een manier die best is voor de ander en dat het best mogelijke resultaat garandeert.

Ik engageer mijzelf ertoe te duwen in de realisatie dat er feitelijk nu een mogelijkheid is die we kunnen benutten om de situatie te veranderen ipv mijn verwachtingen te baseren op het verleden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten