donderdag 20 september 2012

Dag 111 - Rond de tafel zitten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang te zijn om mee te staan als gelijke in het gesprek

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om te overdrijven en de ander te bruuskeren en daarom voorzichtig zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vriendelijk proberen zijn

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd geen golven willen maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd bang zijn om fouten te maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet hier te zijn maar proberend e situatie te beschermen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf inhouden om te spreken

ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet participeren als gelijke in het gesprek omdat ik denk dat het niet mijn domein is

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat we moeten buitenkomen met resultaten en dat het niet volstaat om 'daar te zijn ' en 'mijn best te hebben gedaan'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de kans niet grijpen om te pushen voor alle mogelijke oplossingen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij niet realiseren dat als ik geen initiatief neemt er potentieel niets zal veranderen

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer ik in een situatie ben waarin ik een verschil kan maken door te spreken, mijn mond open te doen en bij te dragen in het gesprek

Ik engageer mijzelf ertoe om wanneer de zaken uitzichtloos lijken, mezelf te pushen om nieuwe openingen te vinden om verder te kunnen gaan

Ik engageer mijzelf ertoe om in de schoenen van J te staan alsof het mijn eigen leven betrof en te pushen tot er concrete resultaten zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten