donderdag 27 september 2012

Dag 117 - Mijn knusse cocon

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd minder efficiënt zijn in mijn participatie 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd rechtvaardigen dat ik minder participeer omdat ik nu in een relatie ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat omdat ik in een relatie ben ik nu verder gevorderd ben in mijn proces

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijzelf een comfort zone creëren en liefst daarbinnen willen blijven en mijzelf niet fundamenteel uitdagen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de relatie niet gebruiken om mijn angst te confronteren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de relatie zien als een gegeven en de andere persoon als gewoon iemand die mij ondersteund

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet creatief zijn in de relatie maar in plaats daarvan conservatief zijn en willen vasthouden aan patronen en deze kunnen herhalen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in mijn relatie enkel mezelf overwegen en niet  iedereen gelijk

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf definiëren in afscheiding van het geheel in en door de relatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de relatie gebruiken om mij af te scheiden van het geheeld en mijn eigen kleine cocon te creëren waarin ik het lekker knus heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd ervan uitgaan dat er altijd iemand zal zijn om mij te dragen en dit mogelijk te maken

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd enkel 'bouwen aan mijn geluk' en hierin de rest buiten spel te zetten

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd te trappen in de val van consumentisme en enkel een koper worden die geld uitgeeft om zichzelf in stand te houden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een gelukkige relatie willen creëren zonder een oplossing te vinden voor de rest van de wereld

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken ja maar we zijn nog niet klaar, later ga ik beter kunnen participeren

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn participatie uitstellen omdat ik hoegenaamd te veel werk heb en het niet van mij verwacht kan worden dat ik al deze dingen doe

Ik engageer mijezelf ertoe, in wat ik doe mezelf volledig te geven in de realisatie dat als ik mezelf niet beweeg, als ik hetn niet doe, het niet zal gebeuren en het globale process enkel langer zal duren en dan is dit per mijn eigen instructie en toestemming

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mijn excuses hoogtij laten vieren waarin ik het systeem zelf als het beste excuus gebruik waarom ik het systeem niet kan veranderen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd de begrenzingen van het systeem als excuus gebruiken om op te geven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet heb toegelaten en geaccepteerd inzien dat het relaties dienen om zich in te verstoppen en op te geven

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf versteoppen in de relatie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf erin verstoppen omdat ik geen verantwoordelijkheid wil nemen voor mijn wereld als datgene wat ik gecreëerd heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij verstoppen in de relatie zodat ik geen initiatief moet nemen 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij verstoppen in de relatie zodat ik niet meer verantwoordelijk ben, maar nu is de relatie verantwoordelijk

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd vernatwoordelijkheid afstaan aan de relatie - in plaats van als één en gelijk in de relatie te staan als zelf-vernatwoordelijk

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een relatie zien als een uitweg uit zelf-verantwoordelijkheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd toegeven aan dit verlangen als het verlangen van de mensheid, maar wat in films als romantiek wordt omschreven en als het ultieme streefdoel en een teken van success

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een denkbeeldige maatstaf van success hanteren terwijl de rest van de wereld dagelijks achteruit gaat in lijden en misbruik

Ik engageer mijzelf ertoe om success te meten aan het totale resultaat en niet enkel aan een positieve ervaring in de geest 

Ik engageer mijzelf ertoe een relatie te stappen die iedereen gelijk eert in deze wereld en die in dienst staat van wat het beste is voor iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten