maandag 24 september 2012

Dag 115 - Meetings

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd in momenten niet ademen toen ik in de meeting was en te spreken vanuit energie en niet vanuit gelijkheid

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd plotseling de nood hebben om de meeting te sturen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf laten meeslepen in een opwinding omdat we in meeting zijn en ik wil tonen hoeveel ik begrijp en hoe intelligent ik ben

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd waarde hechten aan de presentatie van een meeting

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf laten meevoeren in de opwinding van het gesprek

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf identificeren met de 'setting' van de meeting omdat ik 'voldoe aan de afbeelding' en het idee van 'succes'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf niet een en gelijk hier plaatsen in elk moment van de meeting en te spreken vanuit gelijkheid en niet vanuit energie

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd een positief gevoel te hebben bij de meeting en hierdoor de polariteit van positief en negatief in mij laten bestaan

Ik engageer mijzelf ertoe wanneer ik in een groep mensen ben en er moet gesproken worden een adem te nemen alvorens te spreken zodat ik zeker ben dat ik spreek in eenheid en gelijkheid met mijn lichaam en niet als programma

Ik engageer mijzelf ertoe om te participeren als gelijke in groep interacties en niet vooruit te willen lopen of meer te willen zijn dan de anderen

Ik engageer mijzelf ertoe alle beweging en reacties in mijzelf te stoppen zodat wanneer ik spreek, ik kan spreken vanuit absolute helderheid en klaarheid 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten