zondag 23 september 2012

Dag 113 - Een praktische aanpak bij Zelf-verandering

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf aanvaarden als een patroon van inspanning en ontspanning, waarbij ik een inspanning doe om een punt te veranderen en dan weer na een week 'mezelf ontspan' hetgeen betekent dat ik weer toegeef aan mijn weerstanden

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mezelf enkel te focussen op 1 enkel punt en hierin enkel resultaatgericht zijn, in plaats van mij te realiseren dat het gaat over wie ik ben en dat ik daarin nog vele andere punten te lopen heb

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd gelovend at als ik een beslissing genomen en heb en even mijn best doe, dit zal moeten volstaan in plaats van mij te realiseren dat elk punt inspanning vergt over een langere periode en dat verandering slechts reëel is wanneer ze permanent is doorgevoerd

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd niet praktisch zijn in het corrigeren van mezelf en het lopen van een correctie en mezelf niet ondersteunen met het crëeren van en praktisch plan dat ik kan implementeren om mezelf hiermee te ondersteunen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd weerstand hebben om een punt in detail en op een fysiek niveau te corrigeren en te lopen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd denken en geloven dat ik mijn mind nodig heb in het dagdagelijks leven

Ik ondersteun mezelf vanaf het eerste moment dat ik wakker wordt om hier te zijn en onmiddellijk wakker te zijn en klaar om het alarm af te zetten en mijn dag te beginnnen

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegelaten en geaccepteerd mij zorgen maken mbt hoeveel uren ik slaap in plaats ervoor te zorgen dat ik steeds genoeg uren slaap door hier te zijn in elke adem doorheen mijn dag en ik niet 'laat moet werken' omdat ik mijn zaken niet gedaan krijg

Ik engageer mijzelf ertoe om te kijken naar alle punten waarin ik in zelf-oprecheid kan zien dat ik niet ben veranderd of ben teruggevallen in oude patronen en mijzelf een nieuw commitment te maken tezamen met een praktisch plan van hoe ik mijezelf in dat punt wil veranderen op een praktische manier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten